Hola a tots!
3 participants
Page 1 sur 1
Hola a tots!
Hola a tots, amics de Catalunya! :D
I Benvinguts aqui!
Bona continuació, i no oblideu, si teniu qualsevol text (anuncia... etc) a traduir per el sita o el fòrum Pyrenean Metal, poseu-lo aquí i me n'encarregaré!
Petons
I Benvinguts aqui!
Bona continuació, i no oblideu, si teniu qualsevol text (anuncia... etc) a traduir per el sita o el fòrum Pyrenean Metal, poseu-lo aquí i me n'encarregaré!
Petons
Re: Hola a tots!
Ey Dianne, soc NOSFEAR, bateria de Vàlinor, teniu una pàgina increíble i això de tenir algo en català es collonut.
Gràcies per lo de l´entrevista, ho estem esperant tots amb ansia.
Ara que ja m´he enregistrat em veureu pel foro dient alguna bestiesa.
SALUT I METALL¡¡¡¡
Fins aviat
Gràcies per lo de l´entrevista, ho estem esperant tots amb ansia.
Ara que ja m´he enregistrat em veureu pel foro dient alguna bestiesa.
SALUT I METALL¡¡¡¡
Fins aviat
nosfear- Soldat
Activisme : 0
score : 0
Re: Hola a tots!
Moltes Gracies Nosfear!
I saps, per l'entrevista, em fa tant plaer com a vosaltres! Ja hé fet les preguntas en francès, ara tinc que traduir-les. Les tindreu aquest cap de setmana penso!
Petons
PS: per dir bestieses, has trobat el bon indret, ja que aquí és el regne de la bestiesa ella mateixa (al mateix temps és un fòrum metal )
I saps, per l'entrevista, em fa tant plaer com a vosaltres! Ja hé fet les preguntas en francès, ara tinc que traduir-les. Les tindreu aquest cap de setmana penso!
Petons
PS: per dir bestieses, has trobat el bon indret, ja que aquí és el regne de la bestiesa ella mateixa (al mateix temps és un fòrum metal )
Page 1 sur 1