Hola (?!)
5 participants
Page 1 sur 1
Hola (?!)
Hi ha algú per aquí?
Vaig a deixar algo d'informació a l'apartat d'anuncis. Peró no tinc ni idea de parlar/escriure la llengua francesa, així que faré sevir un traductor on-line d'aquells que produeixen frases sense sentit
aviam qué surt!!!
Vaig a deixar algo d'informació a l'apartat d'anuncis. Peró no tinc ni idea de parlar/escriure la llengua francesa, així que faré sevir un traductor on-line d'aquells que produeixen frases sense sentit
aviam qué surt!!!
Cesc666- Soldat
Activisme : 0
score : 0
Re: Hola (?!)
Ola Cesc! Encatada ver-te aqui amb nosaltres!
pots preguntarme, et faré la traducció, sóc aqui per això!
petonets homa!
pots preguntarme, et faré la traducció, sóc aqui per això!
petonets homa!
Gràcies Diane
Hei! m'han dit que vindrà gent del Pyrenean Metal al concert de setembre a Terrassa! Quants sereu?
Quines ganes de tornar-vos a veure!
Hei! m'han dit que vindrà gent del Pyrenean Metal al concert de setembre a Terrassa! Quants sereu?
Quines ganes de tornar-vos a veure!
Cesc666- Soldat
Nosaltres també tenim moltes ganes! No sé, serem potser 3,4 o 5! J no sé si podré venir, ja veuré la cosa quan el temps sera vingut!
Hola Cesc666,
Benvingut !!
Benvingut !!
doncs ja m'avisaràs, perque et portaria els CDs d'Exodus que et tinc guardatsDiane elle est au Nord a écrit:Nosaltres també tenim moltes ganes! No sé, serem potser 3,4 o 5! J no sé si podré venir, ja veuré la cosa quan el temps sera vingut!
Cesc666- Soldat
Cesc666 a écrit:doncs ja m'avisaràs, perque et portaria els CDs d'Exodus que et tinc guardatsDiane elle est au Nord a écrit:Nosaltres també tenim moltes ganes! No sé, serem potser 3,4 o 5! J no sé si podré venir, ja veuré la cosa quan el temps sera vingut!
Moltes gracies ! En cas si no vinc, els podras donar al Darquos o un altre qu'et donaria els sous...
Page 1 sur 1