[Nouvel Album] Enforcer
5 participants
Page 1 sur 1
Re: [Nouvel Album] Enforcer
Pareil Je me demandais pourquoi on pouvait en commander que maxi 2 pièces, j'ai eu ma réponse Très beau vinyl.
Super disque !! Je l'écoute sans cesse depuis 2 jour s!
Mais je savais pas pour une version DIE HARD, y'as quoi de plus ?
Mais je savais pas pour une version DIE HARD, y'as quoi de plus ?
Poster, vinyl violet et patch ! Très beau matos et comme toi, ça tourne en boucle !!!
le mien est transparent avec un halo rouge au centre,encore plus beaudarquos a écrit:Poster, vinyl violet et patch ! Très beau matos et comme toi, ça tourne en boucle !!!
ENFORCER "INTO THE NIGHT" LP
"FRIENDS OF HELL" EDITION OF 50 NUMBERED COPIES
Numbered edition of only 50 copies on metallic gold vinyl with a hand screened jacket, 18" x 24" poster and unique embroidered patch. One per customer while supplies last.
During the Enforcer "friends of hell" LP edition sale we will be making very limited quantities of our rare past deluxe edition vinyl releases available for well below their current values. These copies are mint and unplayed from our personal vaults and will only be offered until the Enforcer “friends of hell” edition LP’s are gone. Be quick or be dead!
SALE BEGINS FRIDAY, JANUARY 16th 3pm EASTERN STANDARD TIME
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
"FRIENDS OF HELL" EDITION OF 50 NUMBERED COPIES
Numbered edition of only 50 copies on metallic gold vinyl with a hand screened jacket, 18" x 24" poster and unique embroidered patch. One per customer while supplies last.
During the Enforcer "friends of hell" LP edition sale we will be making very limited quantities of our rare past deluxe edition vinyl releases available for well below their current values. These copies are mint and unplayed from our personal vaults and will only be offered until the Enforcer “friends of hell” edition LP’s are gone. Be quick or be dead!
SALE BEGINS FRIDAY, JANUARY 16th 3pm EASTERN STANDARD TIME
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Oui, c'était à partir de 15h cet après-midi; là, il est 17h, ça doit être mort...
c'est quand meme fort de café pour ceux qui on deja acheté la premiere edition deja limité,ça pue l'arnaque